اخبار

  • 47
  • 258 مرتبه
حضور شرکت دانش بنیان نوین کامپوزیت صدرا در  بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 1403

حضور شرکت دانش بنیان نوین کامپوزیت صدرا در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 1403

یک شنبه 16 اردیبهشت 1403

شرکت های نفت و گاز و صنایع مرتبط است تا محصولات، خدمات و فناوری های خود را به مخاطبان جهانی معرفی کنند. این نمایشگاه معمولاً شامل غرفه هایی از شرکت های مختلف، سمینارها و کنفرانس های متنوع و فرصت بسیار مناسبی برای شبکه‌سازی است.

شرکت دانش بنیان نوین کامپوزیت صدرا یکی از پیشروترین تولید کنندگان لوله، اتصالاتمخازن و سایر ساختارهای کامپوزیتی و همچنین چسبهای اپوکسی در ايران می باشد که طبق روال سال های گذشته در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور خواهد داشت.

علاوه بر این، نوین کامپوزیت صدرا در این نمایشگاه فرصتی را برای دیدار با مشتریان، شرکا و ذینفعان کلیدی صنعت نفت و گاز فراهم خواهد کرد. این شرکت با تعهد به همکاری و هم افزایی، آماده تبادل دانش، تجربه و ایده ها با هدف ارتقای سطح کیفی و توسعه پایدار این صنعت است. حضور نوین کامپوزیت صدرا در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۴۰۳ نمادی از تعهد این شرکت به نوآوری، کیفیت و ارائه راه حل های با ارزش به مشتریان است.

این شرکت با اتکا به سابقه درخشان، تخصص و سرمایه انسانی ارزشمند خود، در مسیر توسعه و پیشرفت صنعت قیر ، نفت و گاز ایران گام بر می دارد. نوین کامپوزیت صدرا از کلیه علاقمندان به صنعت نفت و گاز دعوت می کند تا از غرفه این شرکت در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران بازدید و از نزدیک با دستاوردها، نوآوری ها و خدمات این شرکت آشنا شوند. (سالن 25C - غرفه 2518)

manganelo